Inhoud
- Beveiliging en privacy (SSL, Cookies, WPscan)
- Snelheid en optimalisatie (GTmetrics, PageSpeed, Pagetest)
- Domeinnaamconfiguratie (MX, SPF, DKIM, DMARC)
- Mail inhoud testen
- Content en marketing (Keywords, SEO, Analytics)
- Mythes in perspectief
- CAP5 Managed WordPress Service
Veel mensen zijn vandaag de dag in de weer met een website. Daarbij worden helaas vaak wel heel wat zaken over het hoofd gezien. Met onze Managed WordPress Service nemen we je veel daarvan uit handen. Wil je – ook – zelf meer weten over de techniek of willen testen hoe je website ervoor staat, dan vind je hieronder een heldere en uitgebreide lijst met gereedschap, zoals we die zelf ook gebruiken bij het controleren van belangrijke website aspecten.
Het zijn uiteraard lang niet alle online testservices die ik hier laat zien. Echter zijn deze veelal gratis en komen direct met nuttige feedback.
Beveiliging en privacy
Ok, first things first: beveiliging en privacy. Laten we beginnen met de beveiligde verbinding.
SSL Check
Zoals ik al eens beschreef in: hoe hackbaar is jouw identiteit, beveiligt een SSL-verbinding niet je website, maar de verbinding er naar toe. Het tot stand komen hiervan gaat gepaard met hogere wiskunde, maar een eenvoudige test voer je uit met de analyzer van SSL Labs:
SSL Server Test (Powered by Qualys SSL Labs)
Alles lager dan ‘A’ betekent dat men potentieel in meer of mindere mate de mogelijkheid heeft om (een deel van) jouw gegevens te onderscheppen. Deze zou altijd op groen moeten staan.
Cookie tools
Vanwege de AVG (privacywetgeving) moet je als website-eigenaar kenbaar maken dat je cookies plaatst op de computer van de bezoeker of klant. Met een WordPress-plug-in is het niet moeilijk om een dergelijke melding op de site te plaatsen. Maar nu de grap, de cookiemelding staat aan en wordt getoond aan de bezoeker. De bezoeker maakt vervolgens een keuze, te weten: alle, geen, of bepaalde cookies toestaan. Maar klopt het dan ook dat de betreffende cookies echt tegengehouden worden?
Om te zorgen dat dat daadwerkelijk gebeurt, moet je bij de eenvoudige (vaak gratis) plug-ins extra programmeercode toevoegen in WordPress. Anders werkt het dus niet zoals je aangeeft. Met name sharing-plug-ins die koppelingen maken met social media platformen brengen zo goed als altijd cookies met zich mee. Wil je weten welke cookies jouw website allemaal serveert aan je bezoekers en klanten? Met onderstaande services kan je dit controleren.
Eenvoudig en overzichtelijk:
Free Online EU Cookie Law Analyzer | CookieMetrix
Uitgebreid, met per cookie een duidelijke functionele beschrijving:
Cookieserve – Free online cookie checker for websites
WPScan – Scanning tool
Een security scanner tool die al langer bestaat en erg grondig is, is WPScan. Deze tool controleert een scala aan zaken. Beveiligingslekken van themes en plugins, veel voorkomende gebruikersnamen, etc. De lekken worden gecontroleerd in een database genaamd WPVulnDB waar zo’n beetje alle WordPress gerelateerde beveiligingslekken aangemeld worden die wereldwijd de kop op steken.
Het handigst is om deze als commandline tool op je eigen werkstation te installeren. Daarmee heb je vliegensvlug de bevindingen op je scherm. Als voorbeeld, op OSX kan je hem met brew installeren:
$ brew install wpscan
...
$ wpscan --url https://cap5.nl/ --api-token cat .ssh/api_token_wpvulndb --enumerate ap,at,cb,u,m
Let op: Voor gebruik van de API, voor zowel de commandline als de plug-in, moet je een maandelijks bedrag betalen.
Zoals hierboven zichtbaar is de outputrapportage zeer uitgebreid en informatief. Het betreft hier een commandline tool, maar er is ook een plug-in voor die je op je WordPress-website kunt installeren. De plug-in doet in grote lijnen hetzelfde, maar is iets minder uitgebreid. Ondanks dat heb je m.b.t. de beveiligingslekken de belangrijkste aspecten direct te pakken.
De betreffende plug-in vind je hier:
WPScan – WordPress Security Scanner – WordPress plugin | WordPress.org
De service/tool vind je hier:
WPScan a WordPress Security Scanner
WPScan – Security database (voorheen: WPvulndDB)
Zoals ik eerder zei, WPScan haalt zijn informatie op uit een database genaamd WPvulndDB. WPvulndDB was voorheen een aparte informatiedienst, maar tegenwoordig is deze onderdeel van WPScan. Als je wilt weten wat de nieuwste WordPress-plug-in-beveiligingslekken zijn, kijk dan eens op: WordPress Plugin Vulnerabilities
Vaak is er per incident in detail uitgelegd hoe een beveiligingslek misbruikt kan worden, omdat er een zogenaamd ‘proof of concept’ bij staat. Het is wel zo dat de uitleg erg technisch is en in veel gevallen gaat deze over PHP code en allerhande webtechniek. Als voorbeeld zie je hier een rapportage waarbij dan ook de versie van de plug-in genoemd wordt waarin dit lek verholpen is door de producent.
Ninja Forms < 3.4.27.1 – CSRF leading to Arbitrary Plugin Installation
Er worden hier dagelijks nieuwe lekken gepubliceerd, en dit bijhouden is dan ook echt zinvol.
Snelheid en optimalisatie
Alhoewel op het randje van de categorie (marketing-)content die ik verderop behandel, geven deze tools naast snelheid ook een goed beeld van het (technisch) niveau van hoe je content is opgebouwd.
Een vuistregel om te voorkomen dat je de komende drie weken alle ‘schroefjes’ in je website zit te controleren: als je website snel genoeg voelt, is het in beginsel snel genoeg.
De enige reden om dit alles wel te doen, is als je ook daadwerkelijk conversie gaat meten met een tool zoals Google Analytics. Meten heeft wel effect, maar alleen bij grotere bezoekersaantallen en als je er ook daadwerkelijk op stuurt.
Gtmetrix
Een zeer gedetailleerd meetapparaat, waar heel veel informatie uitkomt, is Gtmetrix. Of die informatie allemaal even relevant is, hangt af van de use-case.
Deze tool kijkt bijvoorbeeld naar de afmeting van afbeeldingen, en of deze exact uitgesneden zijn in tegenstelling tot de afbeeldingen die softwarematig verkleind zijn. Prima, zou je denken. Ben je echter beheerder en je eindklant plaatst zelf wat content – zonder hier rekening mee te houden – heb je alweer ‘strafpunten’. Ergo, zolang je je klant uitlegt dat het onvoordelig is om 5MB foto’s over 4G aan een mobieltje te serveren, zit je goed.
De richtlijn: zorg dat alle rode items in de rapportage verholpen worden. Het is dan in veel gevallen goed genoeg. De test is op de specifiekere punten hoofdzakelijk nuttig voor zware websites met veel bezoekers. Daarbij komt, het is de som der delen. Voor dergelijk zware websites moet sowieso de algehele performance goed zijn. Er hoort caching aan te staan. Bij internationale websites (en vaak alleen dan), ga je pas met een CDN aan de gang.
GTmetrix | Website Speed and Performance Optimization
Pagespeed
Alhoewel ik persoonlijk vind dat deze tool wat minder specifieke feedback geeft in vergelijking met GTmetrix, is het er absoluut eentje om rekening mee te houden. Het is de testtool van Google en iedere ondernemer en marketeer wil immers hoog in de zoekresultaten – ook wel de SERP (search engine result pages) – terechtkomen. Je doet er dus verstandig aan om deze richtlijnen te volgen.
Webpagetest
Een derde maar ook zeer nuttig stuk meetgereedschap is Webpagetest. Deze kijkt iets meer naar de technische aspecten van het laden van een website, maar brengt wel belangrijke zaken aan het licht.
WebPageTest – Website Performance and Optimization Test
Clean WP CAP5 test website
Omdat mensen vanuit functioneel oogpunt voor van alles en nog wat extra plug-ins installeren, leek het me nuttig om een ‘lege’ WordPress-website online te plaatsen.
cleanwp.cap5.nl – Just another WordPress site
Dit is een standaard WordPress-installatie met een standaard WordPress-thema. Draai hierop vooral eens wat van de voornoemde testgereedschappen en doe dit vervolgens ook op je eigen website. Dan kun je goed het verschil in scores zien. De oorzaak hiervan is direct gerelateerd aan je websiteinhoud. Oorzaken hiervan moet je zoeken in het gebruik van plug-ins en/of combinaties daarvan, het thema dat je inzet, eventueel een zware pagebuilder, maar ook zeker door niet geoptimaliseerde content.
Uiteraard staat dit nog los van je hostingleverancier. De testwebsite draait op een high-end webserver van ons met server-level caching aan boord. Daarentegen staat, bij goedkopere hostingproviders als bijvoorbeeld mijndomein, het laag houden van de prijs hoger op de lijst dan het snel serveren van je website. Dat zal je dan ook vaak merken in de scoreuitkomsten van de verschillende tests.
Domeinnaamconfiguratie
Dan een vaak onderschat onderdeel dat bij webhosting zeker ook belangrijk is, is domeinnaambeheer en -configuratie. Misschien denk je, wat hebben DNS records voor mijn domeinnaam met de gezondheid van mijn website te maken? Welnu, een van de belangrijkste gevolgen hiervan, is dat e-mails in de spamfolder belanden.
Dit wordt vaak niet goed geregeld en de gevolgen onderschat. Want wat is er vervelender dan dat je nieuwsbrieven, webshopberichtgeving over aanschaf of afleverbevestigingen niet aankomen bij je bezoeker of klanten?!
Overigens is Google-content (o.a. voor SEO) ook iets om over na te denken, en gerelateerd aan het correct opzetten van je domeinnamen. Heb je meerdere websites voor verschillende taalgebieden, krijg je te maken met multiregionale en/of meertalige sites. Daar hoort dan ook een goede taal- en content-markering bij per taalgebied. Verschillende vormen van opstelling:
https://nl.website.com
https://www.website.com/nl
https://www.website.com versus https://www.website.nlGoogle wil voor een goede indexering namelijk weten welke content de originele is en welke de vertaalde variant.
De belangrijke drie hedendaagse richtlijnen om te zorgen dat e-mails goed aankomen zijn SPF, DKIM en DMARC. Die laatste doet meer dienst als een rapportagemiddel. Toch worden DMARC records in de DNS ook zeker aangeroepen door mailservers om e-mails überhaupt aan te nemen.
Behalve dat DNS gebruikt wordt voor het vertalen van een domeinnaam naar een IP-adres, is het tegenwoordig ook een raadpleegbaar register op basis waarvan validaties gedaan worden.
MX records
De vertaling van een domeinnaam naar een IP-adres helpt jouw PC de route naar een website te vinden. Dat geldt voor mailservers precies eender, en dan m.b.v. zogenaamde MX records. De versturende mailserver weet dan waar e-mail gericht aan jou, afgeleverd kan worden. Controleren of dit goed ingericht is, kan je doen met de volgende service:
MX Lookup Tool – Check your DNS MX Records online – MxToolbox
SPF records
Een SPF record is administratief record, dat voor controles gebruikt wordt. De SPF records opgeslagen in de DNS geven een lijst terug van IP-adressen en/of servernamen. Dit kan voor zowel IPv4 adressen:
v=spf1 ip4:35.190.247.0/24 ip4:64.233.160.0/19 ~all
En IPv6 adressen:
v=spf1 ip6:2001:4860:4000/36 ip6:2404:6800:4000/36 ~all
Deze IP-adressen zijn op die manier opvraagbaar en worden zo geïdentificeerd als toegestane bronnen voor het versturen van e-mail. Dit zegt overigens nog niet dat het adres van de afzender niet gespoofd wordt. Daar heb je ook DMARC voor nodig. Controleren van je SPF-records kan met onderstaande services. Beide tools geven een overzichtelijke rapportage.
SPF record Checker | SPF record Tester – Mimecast | DMARC Analyzer
SPF Check & SPF Lookup – Sender Policy Framework (SPF) – MxToolBox
DKIM-sleutels en -records
DKIM werkt op basis van zogenaamde publieke sleutelcryptografie. Er worden twee wiskundig gekoppelde sleutels ingezet. Te weten een private en een publieke sleutel. Met de private sleutel wordt een e-mail op de verzendende mailserver ondertekend. De publieke sleutel, opvraagbaar uit de DNS, kan door een ontvangende e-mailserver opgevraagd worden. De ontvangende server kan dan de signatuur die met de e-mail meegestuurd wordt, valideren en daarmee met 100% zekerheid vaststellen of de mail ook daadwerkelijk door de verzendende server is gestuurd.
Omdat het twee sleutels betreft waarvan er zich eentje op de mailserver zelf bevindt is de enige juiste plek om te testen de server zelf. Alleen dan wordt ook de wiskundige relatie tussen deze twee sleutels gevalideerd.
$ opendkim-testkey -d cap5.nl -s cap5 -vvv
opendkim-testkey: using default configfile /etc/opendkim.conf
opendkim-testkey: checking key 'cap5._domainkey.cap5.nl'
opendkim-testkey: key secure
opendkim-testkey: key OK
Enkel de DNS-zijde testen voor DKIM is dus eigenlijk niet volledig, maar geeft wel aan of je de DNS goed ingericht hebt. Enkele tools hiervoor zijn:
Een eenvoudige check:
Een uitgebreide check:
DKIM Check- DomainKeys Identified Mail (DKIM) Record Lookup – MxToolBox
DMARC
DMARC is feitelijk tweeledig van opzet. Enerzijds is het gerelateerd aan SPF en DKIM voor validatie. Naast dat het ook eigen DNS-records gebruikt voor validatie bovenop voornoemde twee, doet het ook dienst als rapportagetool om inzicht te krijgen vanaf welke IP-adressen of systemen geldige e-mails verstuurd zijn.
Om DMARC als rapportage in te zetten worden in de DNS-records e-mailadressen opgegeven waar meldingen naartoe gestuurd worden. Deze bevatten validatieinformatie omtrent wel of niet succesvol afgeleverde mailberichten. Indien een ontvangende mailserver op basis van SPF en of DKIM wel of niet een e-mail aangenomen heeft, gaat er vanuit deze mailserver een melding naar het opgegeven beleidsmailadres. Op die locatie (een mailbox) worden deze meldingen verzameld. Op basis van statistische gegevens wordt dan een overzicht opgesteld van mailversturende systemen. Zo wordt inzichtelijk welke systemen ongeautoriseerde e-mails versturen met jouw domeinnaam als verzendende partij. Enkele testtools hiervoor vind je op:
Een eenvoudige test:
Free DMARC Check & Record Test – DMARC Inspector
Twee testen met uitgebreidere informatie:
DMARC Check Tool – Domain Message Authentication Reporting & Conformance Lookup – MxToolBox
DMARC record Checker | DMARC record Tester – Mimecast | DMARC Analyzer
Mail inhoud testen
Ben je er nog? Tot zover de tools om te zorgen dat mails überhaupt aankomen. Voldoe je nu aan alle voorgaande spelregels, kan het nog steeds gebeuren dat mails in de spamfolder verdwijnen. Nu denk je vast: nog meer? Jazeker, we hebben namelijk het belangrijkste aspect van het versturen van mails nog niet behandeld. Namelijk de inhoud van je e-mail zelf. Naast dat voor alle voorgaande zaken je DNS-records op orde moeten zijn, moet je ook de inhoud van je e-mail bewaken op kwaliteit. Voldoe je namelijk wel aan alle voorgaande spelregels, maar zit je mailcontent zelf niet goed in elkaar, kan deze alsnog in de spamfolder verdwijnen. Een van de beste tools online hier voor is Mail Tester.
Als je naar de Mail Tester-website gaat zie je een mailadres staan. Als je dit mailadres configureert in je websiteformulier om een bevestiging naar te sturen, kan je hiermee de verstuurde mail controleren op validiteit. Configureer je formulier, vul het formulier (als websitebezoeker) in. Ga vervolgens weer naar de website van Mail Tester en druk op de knop ‘score testen’.
Newsletters spam test by mail-tester.com
Daar wordt naast de diverse DNS-checks voor SPF, DKIM en dergelijke, ook de mailinhoud zelf gecontroleerd.
Content en marketing
Mensen denken bij een gezonde website vaak aan snelheid, SEO, ‘is hij geschikt voor mobiel’, etcetera. Online ondernemers en marketeers weten dat er bij SEO veel meer komt kijken. Nu zijn wij engineers en geen marketingspecialisten, maar toch vond ik deze tools nuttig om erbij te zetten.
Info: De ‘marketing’tools (stappen) die behandeld worden maken deel uit van een groter geheel. Namelijk:
- Je propositie uitschrijven. Dit maakt deel uit van (ondernemers)plan
- Je doelen opstellen voor je website en/of onderneming
- De demografie vaststellen van je doelgroep
Nu vergeet ik er vast nog een paar, maar vraag dat vooral aan je marketingspecialist. Heb je die stappen allemaal doorlopen, kan je met je trefwoorden aan de slag. Immers, dan weet je wie jou zoekt, waar die personen (je doelgroep) op zoeken, en welke trefwoorden je dus moet inzetten om goed gevonden te worden.
Als je propositie helder is en je weet wie je zoekt, is de juiste volgorde als volgt: trefwoordkeuze, content hierop optimaliseren en vervolgens terugkerend meten wat de invloed is van je aanpassingen. Een bekende managementmethodiek, plan-do-check-act, past hier overigens goed bij:
- Plan – Ontwerp je campagne (kies je trefwoorden)
- Do – Schrijf je content dan wel pas deze hier op aan
- Check – Meet de bezoekersresultaten (met bijvoorbeeld Google Analytics)
- Act – Analyseer de resultaten, maak keuzes en begin weer bovenaan
Keywordstrategie (Plan)
Afhankelijk van wat je verkoopt of als dienst aanbiedt, ga je eerst een trefwoordstrategie vaststellen. Een uit Nederland afkomstige SEO-specialist is het bedrijf Yoast. Zij hebben een uitstekende trefwoordtool online staan om correlaties vast te stellen voor (long tail) trefwoorden.
Een andere zeer uitgebreide tool die ook andere diensten zoals Amazon en Bing uitvraagt is:
Bing Ads Keyword Tool Alternative #1 For PPC, SEO & AdWords
Dan hebben we uiteraard ook Google zelf:
De juiste zoekwoorden kiezen met onze onderzoekstools – Google Ads
SEO (Do)
Nadat je weet welke trefwoorden je in gaat zetten, kan je meten of je bestaande content voldoet en binnen de gekozen strategie valt. Even voor wat betreft de formele definitie: hier ben je pas daadwerkelijk bezig met zoekmachineoptimalisatie (SEO) van je websitecontent.
Een SEO-testtool die een aantal nuttige aspecten belicht die direct gerelateerd zijn aan online functionaliteit en social media:
SEO Tester Online – SEO Analysis Online for your Website
Een scanner die wat meer de technische content analyseert:
Web Page Analyzer Free Tool for SEO
En nogmaals, denk erom dat het niet gaat om wat jij logische zoekwoorden vindt. Het gaat er om waar je doelgroep op zoekt.
Analytics (Check)
Zoals het gezegde gaat: meten is weten. En dat geldt voor online marketing uiteraard ook. Als je iets aan SEO doet, om uiteindelijk je conversie te verhogen, heeft het alleen nut als je ook daadwerkelijk iets doet met de output. Kort gezegd, pas je content aan of post je een nieuwe blog met een ander onderwerp wil je, of liever gezegd moet je, weten wat het effect is. Denk er hierbij om dat er veelal een koppeling opgezet moet worden tussen je website en de analyseservice. De analyseservice moet immers het verkeer in je website kunnen meten.
Een van de bekendste daarin is Google Analytics. Deze komt met een goede basisopzet, die met een WordPress-plug-in simpel is te koppelen en dus eenvoudig is in te zetten. De keerzijde is dat het enorm veel informatie verschaft, die op veel manieren in te zetten en te configureren is. Daar moet je je ofwel in verdiepen ofwel een specialist voor aanhaken.
Er zijn naast Google uiteraard nog andere analysetools beschikbaar. Eentje die we door onze klanten gebruikt zien is ExactMetrics. Dit is een plug-in die samenwerkt met Google Analytics, maar in je WordPress-Admin-paneel al nuttige afgeleide informatie laat zien.
ExactMetrics – Best Premium Google Analytics Plugin for WordPress
Stuur bij (Act)
Bijsturen houdt in dat je aanpassingen gaat doen op je bestaande of nieuwe content, en daarmee dus bijstuurt op je eerdere strategie. Verder strekt het uiteraard tot de aanbeveling om marktonderzoek te doen. Maar ook op SEO-techniek zelf. Een ander interessant aspect om je in te verdiepen, is kortetermijn- versus langetermijntrefwoorden.
Long Tail Keywords Vs Short Tail Keywords
Daarmee is de plan-do-check-act-cirkel rond, heb je conclusies getrokken uit de resultaten en ga je je nieuwe contentupdates weer inplannen en uitvoeren. Tot zover het laatste onderdeel van de marketinggereedschappen.
Mythes in perspectief
Verder hoor ik mensen zo nu en dan uitspraken doen waarvan ik denk: dat ligt echt genuanceerder. Er lijken dan ogenschijnlijk van die magische oplossingen te bestaan die met één klik alle problemen doen verdwijnen. Die bestaan niet. Het leek me daarom nuttig om hieronder enkele van die mythes in perspectief te zetten.
“Website Updates 3x per jaar doen is ruim voldoende”
Nee dus! Zoals gebleken is bij het stukje “WPscan database (voorheen WPvulndDB)” komen er dagelijks beveiligingslekken aan het licht. Het potentiële gevaar dat er op je website of webshop wordt ingebroken, wil je dus absoluut niet 3 of 4 maanden laten liggen, maar zo snel mogelijk fixen.
“Een CDN, daar wordt je website sneller van.”
Een CDN (Content Delivery Network) inzetten heeft alleen zin als je heel veel bezoekers hebt en/of ze tot ver over de landsgrenzen zitten.
“Een caching plug-in, daar wordt je website sneller van.”
Een caching plug-in installeren kan goed zijn voor je websitesnelheid. Echter met alleen een plug-in installeren ben je er niet. Een dergelijk plug-in moet goed opgezet worden in overleg met de hostingpartij waar je website draait. Meet vooral ook wat het verschil is als je het ingeregeld hebt. Liever caching zonder zorgen? We hebben nieuwe cachingarchitectuur… – CAP5 Internet experts | Facebook.
“Ja, we hebben een goede back-up.”
Heb je die ook getest? Hoe lang duurt het voordat je website er weer staat in geval van problemen? Is je webshop tijdelijk niet beschikbaar, dan mis je daardoor direct omzet. Meer weten over het herstel van data en hoe lang je het kunt missen? Kijk een naar Dataverlies versus niet beschikbaar zijn van data * CAP5 Internet Experts.
Heb je nog interessante toevoegingen voor de mythes die je graag toegelicht wilt zien laat dan een reactie achter!
Ik hoop dat het beschreven gereedschap je gaat helpen en je website, en daarmee de onderneming van je klanten, naar een hoger niveau zal brengen. Succes!
CAP5 Managed WordPress Service
Wij leveren vanuit CAP5 een volledig verzorgde Managed WordPress Service . Dit is een WordPress-service waarin diverse belangrijke website-aspecten voor je uit handen genomen worden. Een groot deel van de gereedschappen hierboven komen automatisch mee als je onze services afneemt. Uiteraard checken wij ook zelf regelmatig onze diensten met bovenstaand gereedschap.
Bij onze Managed WordPress Service, waar wij diverse interne systemen voor gebruiken, worden onderstaande aspecten geregeld:
- Updates – Wij doen wekelijks reguliere updates en dagelijks beveiligingsupdates, zodra ze uitkomen.
- Beschikbaarheid – Kortom, is je website bereikbaar. Zo niet, krijgen we hier een melding van.
- Laadsnelheid – Als je website door een plug-in-installatie langzaam wordt, detecteren we dit.
- SEO / Analytics – Op verzoek voorzien we je website van een koppeling en krijg je toegang tot het dashboard.
- Backups – Wij maken dagelijks back-ups van je volledig website. Tevens kunnen wij snapshots voor je maken, als je tijdelijk een verbouwing en/of plug-ins wilt testen.
- Je eigen beheerder – Geen technische problemen meer voor jou, zoals de WordPress Whitescreen, plug-ins die niet werken of een back-up terugzetten. Dat fixen wij voor je.
- Acceptatie website – Voor uitgebreidere verbouwing aan je website verzorgen we ook de migratie heen en terug naar een tijdelijke test- en/of acceptatie website als dat nodig is.
Behoefte aan ontzorging of vragen? Neem dan contact met ons op.